Desatero jak objednat Specific

 

  1. Vyberte si druh SPECIFIC®u z nabízených Kategorií (Krmiva SPECIFIC®pro psy, Krmiva SPECIFIC®pro kočky, Diety SPECIFIC® pro psy, Diety SPECIFIC® pro kočky).
  2. Vybraný druh SPECIFIC®u vložte do košíku v požadovaném množství kusů.
  3. Při objednávce zboží v hodnotě nad  750 Kč s DPH je doprava zdarma.
  4. Pokud chcete pokračovat v nákupu zvolte Pokračovat v nákupu, Pokud chcete nákup ukončit, přejděte k dalšímu bodu.
  5. Vyplňte požadované údaje : jméno, příjmení, email, telefon , kontaktní adresu (ulice, číslo popisné, město, PSČ
    1. Pokud se dodací adresa liší od fakturační, označte křížkem kolonku Dodací adresa, následně vyplňte další požadované údaje  
    2. Vyberte způsob dopravy:
      PPL/UPS                                         181,5 Kč s DPH

    • Přepravovaná zásilka, která váží více jak 30 kg (počítáno včetně veškerého obalového a výplňového materiálu) bude rozdělena na více zásilek tak, že za každých dalších započatých 30 kg váhy bude účtováno dalších 181,5 Kč s DPH.
    • Při nákupu nad 750 Kč s DPH zdarma!
  1. Potvrdíte způsob úhrady - v současné době je možné platit on-lie platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány. Prodávající nedostane žádné informace o vaší platební kartě.
  1. Zkontrolujte všechny údaje , potvrďte  Souhlas s Obchodními podmínkami a proveďte platbu.
  2. Po zaplacení obdržíte informační email o přijetí objednávky ke zpracování - dodání zboží se liší podle označení skladových zásob
  1. Produkty označené Skladem  =  doručení do 1-4 pracovních dní od úhrady kupní ceny
  2. Produkty označené Nízká skladová zásoba  =  při vyčerpání skladových zásob může být toto zboží dodáno později a to do 30ti pracovních dní od úhrady kupní ceny
  3. Produkty označené Nejsou skladem - dostupnost lze ověřit na emailu prodávajícího.
  1.  Fakturu za Vámi objednané zboží obdržíte pouze elektronicky na Vámi uvedený email.

 

 

Reklamační řád je součástí Obchodních podmínek, nicméně je velmi důležité, abyste:

  1. Zboží při převzetí zkontrolovali a v případě, že je poškozené, sepsali s přepravcem protokol, resp. záznam o události za jeho přítomnosti.
  2. Pokud objevíte skrytou vadu až při rozbalení zásilky, která nebyla zjevná při předání zboží přepravcem, neprodleně kontaktujte prodávajícího emailem nebo telefonicky.

 

;